نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

با توجه به اهمیت موضوع کنکور سراسری 96 و ثبت نام داوطلبان در پنج گزوه تجربی، ریاضی، انسانی، هنر، زبان همانطور که داوطلبان گرامی در جریان هستند توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 از تاریخ 11 تیرماه تا 14 تیرماه انجام میشود و زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97 در روزهای 15 تیر و 16 می باشد، مهم ترین موضوع برای داوطلبان بعد از شرکت در کنکور سراسری آگاهی از اعلام نتایج کنکور سراسری 96  و دسترسی به کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و آگاهی از طریقه استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه می باشد، نتایج کنکور سراسری توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شده بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند کارنامه اولیه به ایشان اعلام خواهد شد. داوطلبانی که به اینترنت دسترسی ندارند و مشکل برای دریافت کارنامه اصلی و دسترسی به اعلام نتایج کنکور سراسری را ندارند می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشند و از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنند.

 

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری تجربی 96 - 97

داوطلبان دقت داشته باشند کارنامه اولیه توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد، کارنامه شامل درصدهای هر درس، رتبه در هر سهمیه و رتبه در هر زیر گروه و رتبه کشوری و نمره ها می باشد بنابراین نتایج اولیه آزمون سراسری 96 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور در خرداد ماه اعلام می شود و بعد از آن داوطلبان گرامی با توجه به رتبه و تراز می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، بنابراین برای دسترسی سریع به نتایج کنکور و آگاهی ازمشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

مهمترین نکاتی که در انتخاب رشته کنکور باید به آن توجه کنید


از نکات مهم در مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب شهر و محلی است که داوطلب می خواهد در آن تحصیل کند، اکثر داوطلبان معمولا شهر محل سکونت و یا شهری را که دانشگاه های معتبر با توجه به رشته ای که به آن علاقه دارند را انتخاب می کنند، شما داوطلبان عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا آمادگی قبولی مشکلات تحصیل مثل هزینه رفت و آمد، اقامت در خوابگاه و.... در یک شهر دیگر را دارید، همین دلایل باعث مطرح شدن بومی گزینی در گزینش دانشجو از سوی سازمان سنجش شده تا در حد امکان دانشجویان در شهر محل سکونت یا نزدیک به محل سکونت خود ادامه تحصیل دهند تا از مشکلات دوری از خانواده، زندگی در خوابگاه، دوری از خانواده، مشکلات اقتصادی و رفاهی و… بر حذر باشند. بنابراین گرفتن مشاوره درست و انجام انتخاب رشته درست با توجه به علایق، محل تحصیل، رتبه و تراز از اهمیت زیادی برخوردار است و هدف مشاوران سامانه صدای مشاور آگاهی شما و انتخاب یک رشته مناسب برای شما عزیزان می باشد. داوطلبانی که علاقمند به آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 هستند می توانند ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. 

 

 

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 - 97

با توجه به اینکه نتایج کنکور به صورت اینترنتی بوده داوطلبان کارنامه خود را به سه روش می توانند دریافت کنند، روش اول با استفاده از  شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد می باشد و از این طریق می توانند کارنامه خود را دریافت کنند شماره داوطلبی هم در کارت ورود به جلسه کنکور 96 و هم بر روی صندلی آزمون قرار دارد در صورتی که به شماره داوطلبی خود دسترسی ندارید،  قادر خواهید بود از دو روش دیگر استفاده کنید. روش دوم مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 با شماره داوطلبی یا شماره پرونده می باشد. در روش سوم علاوه بر وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شخصی برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 96 باید شماره سریال ثبت نام خود که همان سریال کارت اعتباری است که در زمان ثبت نام خریداری نموده است می باشد. برای آگاهی از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97  و دریافت دقیق نتایج کنکور خود می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی,ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی,زمان دقیق ثبت نام در مقطع کاردانی علمی کاربردی,نحوه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی, ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

با توجه به اهمیت زمان دریافت کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری  96 - 97 ، زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری  اکنون می خواهیم اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته و کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، داوطلبان دقت داشته باشند با توجه به گروهی که برای ثبت نام شرکت کرده اند بعد از دریافت کارنامه نتایج اولیه در صورت مجاز بودن می توانند انتخاب رشته خود را در همان گروهی که ثبت نام کرده اند می توانند انجام دهند. البته دواطلبانی که درآزمون یک گروه یا چند گروه شرکت کرده اید می توانند از رشته های این گروه و چند گروه انتخاب رشته نمایید.

 

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از داوطلبان بعد از کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری  به وجود می آید عدم آشنایی با محتویات کارنامه می باشد با توجه به اعلام نتایج در نیمه دوم شهریور ماه و فاصله بسیار کم با انتخاب رشته بهتر است داوطلبان با  محتویات کارنامه آشنا باشند تا بعد از دریافت کارنامه با توجه به اطلاعاتی که از قبل دارند متوجه وضعیت خود نسبت به دیگر شرکت کنندگان شوند.

در کارنامه ای که برای هر داوطلب صادر میشود، داوطلبان دقت داشته باشند در کارنامه نتایج اولیه علاوه بر مشخصات فردی داوطلب  مشخصات تحصیلی مثل سهمیه ها، سهمیه ناحیه منطقه، استان بومی نیز ذکر شده است. همچنین در کارنامه وضعیت مجاز به انتخاب رشته در گروه هایی که داوطلب شرکت کرده و شرایط دوره های نیمه حضوری و مجازی و دوره های روزانه و شبانه نیز ذکر شده است. داوطلبان گرامی نهایت دقت داشته باشند اگر در فرم تقاضانامه گزینه دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی را علامت زده باشند اگر مجاز به انتخاب رشته در هر کدام از این دوره ها شده باشند در کارنامه نتایج اولیه ذکر هر داوطلب ذکر می شود.  داوطلبان دقت داشته باشند انتخاب رشته ای که انجام می دهند باید براساس گروه یا گروه هایی باشد که در آزمون آن شرکت کرده باشند در صورت انجام انتخاب رشته در گروه های دیگر انتخاب رشته شما در گزینش حذف خواهد شد. داوطلبان نهایت دقت را در انتخاب رشته داشته باشند. بنابراین برای آگاهی از اعلام نتایج کارنامه سبز و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری  و جهت آگاهی از اعلام نتایج کنکور سراسری 96 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری


 

اعلام نتایج کنکور سراسری و دریافت نتایج اولیه

همچنین نتایج داوطلبان کنکور سراسری در گروه هایی که شرکت کرده اند به عنوان نمره خام دروس امتحانی و با درصد بیان شده، با توجه به اینکه تعداد سوالات هر در س متفاوت است نمره هر درس باید با توجه به تعداد سوالات هر درس در نظر گرفت. به طور مثال در گروه ریاضی تعداد سوالات 55 می باشد که هر سوال سه نمره داردو هر سوال غلط یک نمره منفی دارد پاسخ های بی جواب هم نره ای ندارد پس اگر داوطلبی 40 سوال را درست جواب دهد و تعدا سوالات غلط او 6 تعداد سوال های بی جواب 6 باشد پس درصد آن داوطلب برای درس ریاضی حدود 6/60 می باشد... بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند ضریب برای هر درس متفاوت است پس برای محاسبه نمره کل داوطلبی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و در زیر گروه 1 با توجه به ضرایب دروس عمومی و اختصاصی که بترتیب زبان و ادبیات فارسی )ضریب 4)، زبان عربی (ضریب 2)، فرهنگ و معارف اسلامی (ضریب 3)، زبان خارجی )ضریب 2)، ریاضی(ضریب 4)، فیزیک (ضریب 3) و شیمی (ضریب 2) می باشد.

بنابراین داوطلبان گرامی برای دانستن نحوه محاسبه نمره کل برای اطلاع داوطلب کنجکاو مفید می باشد. در صورت نیاز به انتخاب رشته  و آگاهی از میزان  تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97 و همچنین دسترسی به تخمین رتبه کنکور سراسری و آگاهی از نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97  و پذیرش بدون کنکور در رشته های پزشکی و هرسوالی که دارید سامانه صدای مشاور تحصیلی شما را تا رسیدن به موفقیت در کنکور 96-97 همراهی خواهد کرد.

 

 منبع: زمان دریافت کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 96 - 97



:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 96 - 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

آیا به دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای دسترسی دارید...

آیا از شرایط ثبت نام در دوره های کاردانی فنی حرفه ای آگاهید...

فرصت را از دست ندهید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 و  آگاهی از لیست رشته های فنی حرفه ای و شرایط ثبت نام و هر سوالی که در رابطه دوره های کاردانی فنی حرفه ای دارید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

برای انجام  ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای  دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید.
پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های كاردانی پيوسته نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی با توجه به اعلام رشته محل‌های جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌های تحصيلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

همانطور که گفتیم رشته های فنی حرفه ای با توجه به تنوع زیاد و بازار کار برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد بنابراین زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 از 244 اردیبهشت آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد. نکته مهم این است  که انتخاب رشته کنکور کاردانی همزمان با ثبت نام انجام می شود. اگر در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 به مشکل برخورده اید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس  باشید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای و زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

داوطلبانی که به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای هستید، کارت ورود به جلسه  3 تا 5 روز قبل از برگزاری کنکور توزیع میشود، داوطلبان آگاه باشند زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای روز 13 مرداد ماه 96 میباشد، برای حضور در کنکور فنی حرفه ای نیازمند کارت ورود به جلسه آزمون هستید برای دریافت اطلاعات در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران در تماس باشید تا شما را در جریان همه ی اطلاعات آزمون قرار دهند.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96

 

اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 

همانطور که می دانید انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با ثبت نام آن انجام میشود بنابر این جواب نهایی به طور یکجا در اواخر شهریور ماه اعلام میشود. بعد از اعلام نتایج داوطلبان می توانند درصد های که در هر درس زده اند و اینکه در کدام رشته قبول شده اند ببیندد. بنابرای برای دریافت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96  و دسترسی به سایت ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای 96 

 

حتماً همه‌ی شما به‌خوبی اهمیت برنامه‌ریزی و روش های برنامه ریزی درسی را درک می‌کنید و متوجه هستید که برای رسیدن به هدف مطلوب، داشتن برنامه‌ای مناسب و البته پیش رفتن مطابق آن،‌ ضروری است. برنامه‌ریزی مناسب، علاوه بر بالا بردن بازده‌ی مطالعه و تمرکز، آرامش‌تان را هم بیش‌تر می‌کند و بی‌دقتی‌تان را نیز کاهش می‌دهد!
برنامه به 3 نوعِ بلند مدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم می‌شود. در این‌جا بیش‌تر می‌خواهم راجع به برنامه‌ی کوتاه‌مدت (هفتگی) که البته تقریباً از روی برنامه‌ی میان‌مدت (آزمونی یا ماهانه) تعیین می‌شود، صحبت کنیم.
برای دریافت روش های برنامه ریزی درسی و داشتن بهترین منابع برای مطالعه و استفاده از مشاوران برای همراهی شما از ابتدا تا زمان کنکور می توانید با مشاوران روش های برنامه ریزی درسی در تماس باشید.

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 

 

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در  تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.
 
دروس عمومی و پایه:
ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)
ــ عربی (۱و۲)
ــ دین و زندگی (۱و۲)
ــ انگلیسی (۱و۲)
ــ ریاضی (۱و۲)
ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه
ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی
 
منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:
رشته کامپیوتر:
ــ مبانی کامپیوتر
ــ سخت افزار
ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)
ــ شبکه های کامپیوتری
ــ سیستم عامل (۱و۲)
ــ بانک اطلاعاتی
ــ ریاضی3
 
رشته ساختمان:
ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی
ــ روش های اجرایی ساختمان سازی
ــ نقشه کشی ساختمان
ــ نقشه برداری ساختمان
ــ ایستایی ساختمان
ــ ریاضی3
 
رشته نقشه کشی معماری:
ــ شناخت مواد و مصالح
ــ آشنایی با بناهای تاریخی
ــ عناصر و جزئیات
ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری
ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری
ــ تاسیسات ساختمان
 
رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی
ــ روشهای تعیین موقعیت
ــ فتوگرامتری مقدماتی
ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)
ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی
ریاضی3
 
رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان
ــ مبانی هنرهای تجسمی
ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک
ــ عکاسی 2
ــ طراحی (۱و۲)
 
رشته الکترونیک:
ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی
ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه
ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2
ــ ریاضی3
ــ مبانی دیجیتال

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

 زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

 



:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای, دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فنی حرفه ای, دفترچه فنی حرفه ای, دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا باباپور

کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر ساله توسط سازمان سنجش و برای ورود فارغ التحصیلان دبیرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش به دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود داوطلبانی که به دنبال آگاهی از زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 هستند برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه و شرایط ثبت نام و رشته های دانشگاه فنی حرفه ای می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا شمارا در امر ثبت نام یاری کنند.

 

زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 همانطور که گفتیم رشته های فنی حرفه ای با توجه به تنوع زیاد و بازار کار برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد بنابراین زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 از 24 اردیبهشت آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد. نکته مهم این است که انتخاب رشته کنکور کاردانی همزمان با ثبت نام انجام می شود. اگر در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 به مشکل برخورده اید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در تماس  باشید.

زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97 

زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای کاردانی نظام جدید جمعه 6 مرداد ماه سال 96 می باشد .برای آگاهی از محل برگزاری و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با مشاوران سامانه در تماس باشید. مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام آگاهی از زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه است بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات دقیق اقدام کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

برای انجام ثبت نام صحیح بر اساس شرایط و ضوابط نیازمند دفترچه راهنمای ثبت نام هستید برای دسترسی به دفترچه ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید، در صورت مطالعه دفترچه هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام نحوه انتخاب رشته داشتید می توانید سوالات خود را از هرجای که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی بپرسید. پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌هاي كارداني پيوسته نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي با توجه به اعلام رشته محل‌هاي جديد (به شرح ذيل) علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كدرهگيری ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز، در صورت تمايل می توانند نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمايند. 

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

 

 

منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

به دلیل تنوع رشته های فنی حرفه ای، منابع آزمون هم متفاوت است. یعنی با توجه به رشته تحصیلی دانش آموزان در هنرستان، بخشی از سوالات کنکور آن ها هم بر اساس رشته ای که در هنرستان خوانده اند می باشد . در اینجا برخی از رشته ها و منابع آن را معرفی می کنیم اما همانطور که گفتیم به دلیل تنوع بالای رشته ها منابع هم برای درسخواندن متفاوت است برای آگاهی از منابع  رشته های دانشگاه فنی حرفه با صدای مشاور در تماس باشید تا شما را در امر درس خواندمن و انتخاب منابع درست یاری کنند.

 

دروس عمومی و پایه:

ــ زبان فارسی (۱و۲) – ادبیات فارسی (۱و۲)

ــ عربی (۱و۲)

ــ دین و زندگی (۱و۲)

ــ انگلیسی (۱و۲)

ــ ریاضی (۱و۲)

ــ فیزیک (۱) و آزمایشگاه

ــ شیمی (۱) و شیمی برای زندگی

 

منابع دروس تخصصی به تفکیک رشته:

رشته کامپیوتر:

ــ مبانی کامپیوتر

ــ سخت افزار

ــ برنامه سازی (۱و۲و۳)

ــ شبکه های کامپیوتری

ــ سیستم عامل (۱و۲)

ــ بانک اطلاعاتی

ــ ریاضی3

 

رشته ساختمان:

ــ فن آوری ساختمانهای بتونی-فن آوری ساختمانهای فلزی

ــ روش های اجرایی ساختمان سازی

ــ نقشه کشی ساختمان

ــ نقشه برداری ساختمان

ــ ایستایی ساختمان

ــ ریاضی3

 

رشته نقشه کشی معماری:

ــ شناخت مواد و مصالح

ــ آشنایی با بناهای تاریخی

ــ عناصر و جزئیات

ــ مبانی هنرهای تجسمی – مبانی طراحی معماری

ــ ترسیم فنی و نقشه کشی – نقشه کشی معماری

ــ تاسیسات ساختمان

 

رشته نقشه برداری:
ــ مبانی نقشه برداری – نقشه برداری عمومی

ــ روشهای تعیین موقعیت

ــ فتوگرامتری مقدماتی

ــ کارگاه محاسبه و ترسیم (۱و۲)

ــ هندسه (نقشه برداری) – مساحی

ریاضی3

 

رشته گرافیک:
ــ تاریخ و هنر ایران – تاریخ هنر جهان

ــ مبانی هنرهای تجسمی

ــ پایه و اصول صفحه آرایی ـ خط در گرافیک

ــ عکاسی 2

ــ طراحی (۱و۲)

 

رشته الکترونیک:

ــ مبانی برق ـ مدارهای الکتریکی

ــ الکترونیک عمومی 1و 2 و کارگاه

ــ مبانی مخابرات و رادیو و آزمایشگاه1و2

ــ ریاضی3

ــ مبانی دیجیتال

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای 96 - 97

 

حتماً همه‌ی شما به‌خوبی اهمیت برنامه‌ریزی و روش های برنامه ریزی درسی را درک می‌کنید و متوجه هستید که برای رسیدن به هدف مطلوب، داشتن برنامه‌ای مناسب و البته پیش رفتن مطابق آن،‌ ضروری است. برنامه‌ریزی مناسب، علاوه بر بالا بردن بازده‌ی مطالعه و تمرکز، آرامش‌تان را هم بیش‌تر می‌کند و بی‌دقتی‌تان را نیز کاهش می‌دهد!
برنامه به 3 نوعِ بلند مدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم می‌شود. در این‌جا بیش‌تر می‌خواهم راجع به برنامه‌ی کوتاه‌مدت (هفتگی) که البته تقریباً از روی برنامه‌ی میان‌مدت (آزمونی یا ماهانه) تعیین می‌شود، صحبت کنیم.
برای دریافت روش های برنامه ریزی درسی و داشتن بهترین منابع برای مطالعه و استفاده از مشاوران برای همراهی شما از ابتدا تا زمان کنکور می توانید با مشاوران روش های برنامه ریزی درسی در تماس باشید.

 

 

برای دریافت اطلاعات در رابطه با دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک های زیر کلیک کنید.

مان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 96 - 97

تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای 96 - 97

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 منبع : زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97



:: موضوعات مرتبط: فنی حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای, زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, تاریخ ثبت نام کنکور (آزمون) فنی حرفه ای, ثبت نام کنکور فنی حرفه ای, ثبت نام فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد